Powered By Blogger

Thursday 11 August 2011

Kenangan Di SAS , Putrajaya ..


assalamualaikum ..

HAHA .. mesti korang tertanya-tanya kan , kenapa kitorang boley stay at SAS ?? HEHE . kitorang dalam kem .. kem suasana semasa berada di SBPi .. then , kami 10 drpd 140 dipilih untuk tiggal dan belajar cara dyorang belajar .. aku ta nafikan yg pelajar2 at sini mmg bagus2 .. aku suke cara dyorang .. yelaa .. aku ny bkn penah tggal asrama pon ..! dyorang time stdy dyorang fokus btol2 .. time enjoy , mmg enjoy giler laa .. kitorang tggl sini 8 hari .. aku rasa mcm na stay sini je teros .. HAHA .. mmg best sgt .. walaupun at SAS ny tade girl .. I still happy with them .. aku harap kita akan teros berjumpa nanti .. aku mmg rindu laa kt korang .. HAHA .. naseb baek aku bawak camera .. mcm2 kitorang buat kt sini .. ;'., .. gambar-gambar ini akan mnjadi knangan buat aku dan teman-teman .. ngee~


first day : kami dilayan seperti VVIP ..
dgn mkanan yg best2 ..  huhu




hari keempat : mereka (pengawas SAS) mengadakan pertandingn bowling .. dijalankan di ALAMANDA .. heehe
kitorang pon join la sekaki .. haha .. mmg best .. 



Hadi Danial .. lelaki paling cuakkkk  mase seekers  .. hahaha
dan GANU : dalang kepada semua ni (seekers)


mase mlm seekers tu , aku ambil bnyk gambar .. untuk mencari benda tu ..
dr tingkt demi tingkat kami naiki , dari bilik ke bilik kami pergi , setiap tandas  ,
makmal , bilik seni , mcm2 laa .. hahaha .. mmg mneakutkan .. hehee


haaa .. ny mase malam terakhir .. dyorang wt upacara MAKAN BERADAB ..
kne pakai baju kemeja-T .. tp kitorang sepakat na pakai baju rasmi kitorang .. hahaha ..
kenangn bergambar dgn dyrang .. best .....:D

No comments:

Post a Comment