Tuesday, 12 July 2011

aku dan dye !! love you everyminutes , miss you everyseconds ,

hehe .. aku busan .. then aku wt la video ny .. mgisahkan aku dan BFF aku ..  i LOVE YOU as my BFF .. <3 .. ngee ~

Monday, 11 July 2011

sharif photographer: HAZAMA AF9 .. CINTA TERAGUNG .. maafkan aku sekir...

sharif photographer:
HAZAMA AF9 ..
CINTA TERAGUNG ..
maafkan aku sekir...
: "HAZAMA AF9 .. CINTA TERAGUNG .. maafkan aku sekiranya kau tak termampu untuk mencurahkan semua isi hatiku ternyata tak terkata rindu..."

HAZAMA AF9 ..
CINTA TERAGUNG ..
maafkan aku sekiranya kau tak
termampu
untuk mencurahkan semua
isi hatiku
ternyata tak terkata
rinduku padamu

ku takkan bisa
menjadi lebih
dari apa yang terdaya
namun ku tetap
berjanji
akan masih mencuba
untuk
memujuk hatimu
mencintai aku
kerna semua yang ada
hanyalah untuk mu

secebis perasaan ku
hamparkan
membawa sejuta harapan
menagih cinta
teragung darimu

ku takkan bisa menjadi lebih
dari apa yang terdaya
namun ku tetap berjanji
akan masih mencuba untuk

memujuk hatimu
mencintai aku
kerna semua yang ada
hanyalah untukmu(2x)

maafkan aku
sekiranya tak termampu
mencurahkan semua
isi hatiku ......

Sunday, 10 July 2011

KaMi BuDaK PeNgAwAs !!

hehe .. boleh ke pengawas rambut cm jering 2 ?? cm pudina 2 ?? hehe .. kami la yg selalu wt masalah .. name je pengawas .. perangai msty kene tegas kan ? .. ny ta . same je cm murid biase .. tp na wt cmane kan .. siijil tu penting .. pape hal tgok sijil dulu .. klu ta tgok sijil .. aku pon tak nak jd pngawas ny .. tiap2 minggu ade pjmpaan .. terpakse la pegi .. kehadiran .. kene la jaga .. baru sijil okai .. hehehe ....

Rama-Rama

salam .. cantik tak rama-rama yg aku jmpe ny ?? aku jmpe dlm khemah aku mase ptg dlm kol 6 cam tu la .. aku jumpe je teros aku ambik gmbar .. geram aku tgok .. mmg cntik giler2 arh .. hahaha .. dah la hinggap kat baju mmbe aku .. kate nye ade racun .. aku pegang selamba je .. hehehe .. bkn na kate aku brani . berani tu dop sgt .. hahaha ... seriously .. mmg cantek .. :D

Saturday, 9 July 2011

the owner !!

hye !! nama ku sharif .. bkn ape .. takod2 korang ta knal kn .. hehehe ,. aku stay balok makmur , kuantan .. tau ke ?? aku mmg na jd photographer .. aku suke pgg camera .. nak2 camera canon .. huh !! jgn harap aku na lpaskan dr genggaman aku .. hahaha .. sorry laa pd kawan2 yg na pnjm or na maen .. huhu !!! gurau jee .. aku berharap sgt cita2 aku tercapai .. doakan aku okai ?? AMIN !!